Gebouw

Ons gebouw is beschikbaar voor verhuur aan andere Scoutinggroepen.

Clubhuis De Vlam is een mooi authentiek gebouw. Geheel in stijl van scouting, bestaat de blokhut uit een centrale ruimte met 3 patrouilleslaapplaatsen en een leidingruimte. Daarnaast is het clubhuis voorzien van een mooie nieuwe keuken en een nette sanitaire ruimte (twee toiletten en een douche). Het kan door scoutinggroepen gehuurd worden voor overnachtingen. Wij verhuren alleen aan groepen van maximaal 20 personen.

• Blokhut

• Voor blokhut

• Kampeer-/speelwei

• Hal

• Keuken

• Sanitair

• Welpenlokaal/Hoofdzaal

• Scoutshokken

• Explorerruimte

• Achterkant

• Speelruimte

Plattegrond

1. 1Hal
  2. 2Keuken
  3. 3Sanitair
  4. 4Welpenlokaal
  5. 5Scoutshokken
  6. 6Explorerruimte

Terrein

Rondom het clubhuis ligt een mooi terrein dat geschikt is voor sport en spel. Er is een kampvuurkuil en een grasveld met de mogelijkheid om te kamperen, waarbij gebruik gemaakt kan worden van de keuken en sanitaire ruimte in het clubhuis (maximaal 20 personen). Op de plattegrond hieronder is het terrein rondom ons clubhuis te zien.

Omgeving

Clubhuis De Vlam in Voorst is centraal gelegen tussen de steden Zutphen, Apeldoorn en Deventer. Gesitueerd in een mooi bebost gebied met vele mogelijkheden om een leuk kamp te organiseren.
Bijvoorbeeld:

• Recreatiegebied Bussloo (grote zwemplas)
  • Zwembad De Schaeck in Twello
  • Prachtig natuurgebied rondom het clubhuis met dijkjes, de uiterwaarden bij de IJssel en de bossen van de Ekeby
  • Boodschappen dichtbij. (Coop in dorp Voorst)

Tarieven

Huren van het clubhuis

Overnachting 4,50 per persoon per nacht (minimaal 12, maximaal 20 personen)
Borgsom 100,00

Extra mogelijkheden

Indien u gebruik wilt maken van onderstaande zaken, dient u dit in de mail aan te geven. GPS-apparaten zijn ook los te huren.

Pionierhout 25,- per dag
GPS-apparaten 7,50 per dag per apparaat

Contact

Interesse in het huren van ons clubhuis of behoefte aan extra informatie? Dan kunt u mailen naar info@scoutingvoorst.nl t.a.v Karin Krijt.